Elektrokolo Mayo e-XC 29 FLASH POWER D BB má hliníkový rám velikosti 19" vyrobený ze slitiny hliníku AL6061 s integrovanou baterií v rámu kola a spolu se středovým motorem TDSZ 2 s torzním snímačem a kroutícím momentem až 80Nm.
V kombinácii s 500Wh akumulátorem je to ideální stroj na dlouhé výjezdy po spevnenýchspevněných i nespevněných cestách a do lehčího terínu.
Kolo má LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupně podpory v 6 ti úrovních. Podle nastaveného stupně podpory elektrokolo dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h.
Na jedno nabití je dojezd 35 až 120 km v závislosti na profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory.
Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola MAYO FLASH POWER D BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě.
Po rovině je možné udržovat elektrokolo Mayo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu.
Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Specifikace produktu:
- Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnitřní vedení kabelů, integrované hlavové zloženie
- Vidlica: Suntour XCR 32 COIL LOR, zdvih 100mm, uzamykání na řídítkách zdvih 100mm
- Motor: BAFANG M500 středový motor. Max výkon 250W, kroutící moment 80Nm. Motor je vybavený trozním snímačem - podle přítlaku jezdce na pedale dávkuje kroutiaci moment a výkon.
- Akumulátor: 36V/14Ah (500wh) integrovaný v rámové trubce. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybití,nabíjačka 42V/3A - doba nabíjení 2-6hod podle stupně vybití akumulátoru.
- Přední menič: -
- Pčední náboj: SHIMANO TX 505
- Zadní měnič: SHIMANO DEORE RDM-5100
- Zadní náboj: SHIMANO TX 505
- Řazení: SHIMANO DEORE M 4100RA
- Kazeta: SHIMANO CSM4100 11- 46 10spd
- Ráfky: M.A.T.E. DWR-20D
- Pláště: CST GRIPPER 29x2,25"
- Řetěz: SHIMANO HG54
- Výplet: Stainless CZ 2,0mm
- Klikky: ALLOY
- Hlavové složení: Cartridge integrované
- Pedály: AL body / AL cage
- Řídítka: M.A.T.E. AL Oversize 780mm
- Středové složení: -
- Představec: M.A.T.E .Oversize AL
- Brzdy: SHIMANO MT200 náhrada BH-160 Hydraulic
- Sedlovka: M.A.T.E. AL 27,2/350mm
- Rukojetě: HERRMANS DUDE
- Sedlo: M.A.T.E.competition
- Hmotnost: 22,8 kg
- Počet převodů: 10
- Země původu: Slovensko
Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%.
Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 2-6 hodin podle stupně vybití baterie. Při provozu elektrokola Mayo e-XC 29 FLASH POWER D BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie.
Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně.
V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.